Pāriet uz galveno saturu
Pieslēgties
Vēlmju saraksts
Iepirkumu grozs
Visas LEVI'S preces1116

LEVI'S klasika un inovācijas

Šis ir zīmols, kas seko inovācijām, kopš radās ikoniskie zilie džinsi 1873. gadā. Nav pārspīlēti teikt, ka visā zīmola ilgajā vēsturē tas ir iedvesmojuši pārmaiņas tirgū, darbavietā un pasaulē. Citi tā produkti ietver pielāgotas bikses, jakas, cepures, kreklus, svārkus un jostas, un tas licencē jaunu preču ražošanu. 2019. gadā LEVI'S kļuva par vienu no tikai diviem lielākajiem apģērbu uzņēmumiem, kas uzņēmās saistības saskaņā ar Parīzes nolīguma mērķi ierobežot globālās vidējās temperatūras pieaugumu līdz 1,5 grādiem pēc Celsija. Savukārt LEVI'S veikals piedāvā aizvien jaunus modeļus un risinājumus dažāda stila piekritējiem, kas novērtē kvalitāti, klasiku un vienlaikus arī modernu pieskārienu, kas ir svarīgi jebkurā dzīves situācijā. Turklāt ja apģērbs un aksesuāri ir kvalitatīvi un ērti lietojami, pastāv liela iespēja, ka tu tos nēsāsi ilgi, kā arī tie kļūst par daļu no tavas personības vai arī mudinās mainīt to uz labo pusi.

LEVI'S zīmola aizsākumi

Uzņēmuma izcelsme meklējama saistībā ar Levi Štrausu (Levi Strauss), kas bija bavāriešu imigrants, kurš 1850. gadā ieradās Sanfrancisko zelta drudža laikā, atvedot kalnračiem pārdošanai sausās preces. Uzzinājis par kalnraču vajadzību pēc izturīgām biksēm, Štrauss nolīga drēbnieku Džeikobu Deivisu (Jacob Davis), lai izgatavotu apģērbu no telts audekla. Vēlāk džinsa audums tika aizstāts ar citu, un kabatu šuvēm izmantoja vara kniedēšanu.1873. gadā tika izveidots pirmais jostas kombinezons ar jostu. Mūsdienās tas tiek saukts par zilajiem džinsiem. Katrs LEVI'S veikals piedāvā dažādas tā variācijas. Šīs funkcionālās daļas, ko valkāja kalnrači, kovboji, dumpinieki, rokzvaigznes, prezidenti un ikdienišķi vīrieši un sievietes, bija apģērbs, kuru cilvēki izmantoja, lai ne tikai strādātu, bet arī dzīvotu savu dzīvi. Savukārt 1986. gadā bija apvērsums biznesa apģērbā, ko radīja Dockers® haki, kad jaunie profesionāļi izvēlējās haki krāsas bikses par ikdienas apģērba piemērotu apģērbu darba vietai.

LEVI'S vērtības

Zīmola apģērbs ir tīrākais valkājamais autentiskas pašizpausmes veids. Tajos ir dzīves iezīmes, atmiņas par piedzīvojumiem. LEVI'S ir viens no pasaulē lielākajiem apģērbu uzņēmumiem un pasaules līderis džinsu ražošanā. LEVI'S džinsi ir zināmi visā pasaulē. Savukārt attiecībā uz inovācijām ir jāmin, ka ķīmisko vielu izmantošanu pilnībā nomainīja lāzeri, lai izgrieztu un noformētu saplēstu džinsu daļas. Uzņēmums arī laida klajā zīmolu Signature, kas ietver lētāku džinsu un ikdienas apģērbu līniju, un 2007. gadā Levi Strauss sadarbojās ar franču uzņēmumu ModeLabs Group, lai izstrādātu zīmola mobilo tālruņu sēriju. Savukārt saistībā ar ietekmi uz sabiedrību, ir jāpiemin, ka zīmola vadītāji un darbinieki sanāca kopā 1982. gadā, lai izglītotu sabiedrību par LGBTQ+ kopienu. Zīmolam ir arī svarīga vide un pēc iespējas vairāk samazināt negatīvu ietekmi uz to. Savukārt tā džinsa audums ir bijis rokenrola neoficiāls formas tērps, līdz ar to zīmols arī izstrādāja speciālu programmu, kas sniedz jauniešiem piekļuvi mūzikas izglītības programmām, kopienas resursiem un pieredzi.