Snīkeru kolekciju kalendārs
Atklāj visas snīkeru kolekcijasPĒC ATBILSTĪBAS KRITĒRIJIEM
Svarīgākie akcenti
Svarīgākie akcenti
PĒC KATEGORIJAS
Populārākie zīmoli
Svarīgākie akcenti
Populārākie zīmoli
Palīdzība
Maksāšana
Ko nozīmē SEPA un IBAN?SEPA (Single Euro Payments Area) ir vienotā eiro maksājumu telpa. Tas ir nosaukums jaunajai vienotajai regulai par iekšējiem valstu un Eiropas maksājumiem.
IBAN (International BankTurpināt lasītKā apmaksāt pasūtījumu ar Google Pay?Mūsu lietotnē un mobilajā interneta versijā Google Pay ir pieejams kā maksājumu veids Android ierīcēm. Šo maksāšanas veidu vari izvēlēties pasūtījuma apmaksāšanas solī. Google Pay Turpināt lasītKā apmaksāt pasūtījumu ar Apple Pay?Mūsu lietotnē un mobilajā interneta versijā Apple Pay ir pieejams kā maksājumu metode iOS ierīcēm. Šo maksāšanas veidu vari izvēlēties pasūtījuma apmaksāšanas solī. Apple Pay ir piTurpināt lasītKā notiek maksājums piegādes brīdī un naudas atmaksas process?Ja kā maksājuma veidu tu izvēlējies apmaksu piegādes brīdī, lūdzu, ņem vērā sekojošo informāciju:Maksājums ir jāveic brīdi, kad kurjers piegādā pasūtījumu.Ja tu vēlies atgriezt pasTurpināt lasītKur atrast maksājuma kartes drošības kodu?Trīsciparu drošības kods atrodas bankas kartes aizmugurē.Turpināt lasītKā tiek uzrādīts PVN?Protams, pievienotās vērtības nodoklis (PVN) katrā rēķinā tiks parādīts atsevišķi.Turpināt lasītKādas maksājuma metodes tiek pieņemtas?Vari izvēlēties šādas maksājuma metodes: VISA vai Mastercard maksājuma kartes, PayPal, Apple Pay, Google Pay un pēcapmaksu. Lūdzu, ņem vērā, ka OMNIVA papildu uzstādītajos sūtījumuTurpināt lasītKāpēc tika noraidīts mans maksājums ar karti?Ja norēķināties ar maksājuma karti nav iespējams, tam var būt dažādi iemesli. Piemēram, ievades kļūda, nederīga karte, kļūdaina validācija vai tehniska kļūme mūsu vietnē.Kā alternaTurpināt lasītKad tiks iekasēta samaksa no manas maksājuma kartes?Pēc maksājuma procesa pabeigšanas iegādātās preces tiek rezervētas tev. Pēc preču nosūtīšanas no kredītkartes tiks iekasēta kopējā piegādāto preču summa.Turpināt lasītKad un kā es saņemšu rēķinu?Tu saņemsi rēķinu e-pastā tūlīt pēc pasūtījuma pilnīgas nosūtīšanas.Turpināt lasītVai es varu maksāt pa daļām?Diemžēl šobrīd mēs nepiedāvājam iespēju “Dalītais maksājums”, tomēr mēs pie tā strādājam un jau drīz tiks paziņoti jaunumi.Turpināt lasītVai es varu veikt beznodokļu pasūtījumu?Mēs nepiedāvājam beznodokļu pasūtījumus.Turpināt lasītVai es varu saņemt rēķinu uz savu uzņēmumu?Diemžēl mūsu veikalā nav iespējams uzturēt uzņēmuma klienta kontu.Turpināt lasītVai es saņemšu maksājuma apstiprinājumu?Ja kā maksājuma metodi esi izvēlējies PayPal vai maksājuma karti, pasūtījums tiks pabeigts tikai pēc veiksmīga apmaksas procesa. Tāpēc šīs maksājuma metodes apstiprinājums tiek parTurpināt lasīt
Klientu apkalpošanas centrs
Vai neatradi noderīgu atbildi?
Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Saņemt palīdzību
Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Zvani mums
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.