• Tu vēl neesi pieslēdzies

    • Izseko savus pasūtījumus
    • Atzīmē savus favorītus ar patīk
  • Tavs vēlmju saraksts ir tukšs!
      Pievieno kaut kotavam sarakstam.
  • Tavs iepirkumu grozs ir tukšs!
      Pievieno preci iepirkumu grozam.
    Vēl neko neesi atradis?
    Pirkt jaunas precesAtklāt tērpus
Palīdzība

Piegāde

Kādas piegādes izmaksas tiek piemērotas?Uzreiz pieejamās preces parasti tiek piegādātas 3–5 darba dienu laikā.Turpināt lasītKā es varu izsekot pasūtījumam?Lai pārbaudītu pasūtījuma piegādes statusu, dodieties uz nosūtīšanas apstiprinājumu, kuru saņēmāt e-pastā. Par katru paku, kas jums tiks nosūtīta, saņemsiet nosūtīšanas apstiprinājTurpināt lasītKā varu būt pārliecināts, ka pasūtījumu esmu veicis pareizi?Ja vēlaties pārbaudīt, vai pasūtījums ir veikts pareizi, to varat redzēt pasūtījuma apstiprinājumā, kas nosūtīts e-pastā. Pasūtījumus klientu kontā varat atrast arī sadaļā “PasūtījTurpināt lasītKādas pārvadāšanas izmaksas tiek piemērotas?Piegādesun preču atgriešanas izmaksas, kā arī iesaiņojuma izmaksas, pārņemam mēs, ABOUT YOU.Turpināt lasītKo darīt, ja saņemu bojātu preci?Ja kāda mūsu piegādāta prece ir bojāta vai jebkādā veidā nav atbilstoša, jūs, protams, varat atgriezt preci, norādot atgriešanas iemeslu — atgriešanas veidlapā bez maksas. Tiklīdz Turpināt lasītKas ir daļēja piegāde?Mums ir svarīgi nodrošināt, lai pasūtītās preces nonāktu pie jums pēc iespējas ātrāk. Ja izņēmuma gadījumā preci nevar piegādāt divu dienu laikā, var gadīties, ka mēs jūsu pasūtījuTurpināt lasītAr kādiem pārvadāšanas pakalpojumu sniedzējiem mana paka tiks sūtīta?Latvijā sūtām mūsu preces, izmantojot pārvadāšanas partneri OMNIVA.Turpināt lasītVai mana piegādes adrese var atšķirties no manas rēķina adreses?Protams, pasūtījumu var piegādāt uz citu adresi nekā jūsu norēķinu adrese, piem., jūsu darba vietā vai OMNIVA paku izsniegšanas punktā. Vienkārši atlasiet maksāšanas metodi un zem Turpināt lasītVai pēc pasūtīšanas var mainīt piegādes adresi?Mēs lūdzam saprast, ka turpmāka piegādes adreses maiņa nav iespējama. Pasūtījumi tiek apstrādāti nekavējoties, tāpēc mums diemžēl nav iespējams nodrošināt izmaiņas. Ja norādīto pieTurpināt lasītVai manu pasūtījumu var nogādāt paku izsniegšanas punktā?Lielai preču izvēlei kā piegādes adresi varat izmantot paku izsniegšanas punktu OMNIVA. Tomēr dažas atsevišķas preces nav iekļautas, taču tas ir norādīts.Turpināt lasītKurās valstīs tiek piegādāts?Pašlaik mūsu preces var piegādāt šādās valstīs: Vācijā, Austrijā, Nīderlandē, Beļģijā, Šveicē, Polijā, Čehijā, Slovākijā, Ungārijā, Rumānijā, Slovēnijā, Igaunijā, Latvijā un LietuvTurpināt lasīt
Klientu apkalpošanas nodaļa

Vai neatradi noderīgu atbildi?

Ja mūsu palīdzības sadaļa nespēja sniegt piemērotu atbildi, raksti vai zvani mums.

Raksti mums

Izmanto kontaktformu, lai aprakstītu savu pieprasījumu. Drīzumā mēs sazināsimies ar tevi.
Kontaktforma
Bezmaksas kontakttālrunis *no visiem tīkliem bez maksas darba dienās no 08:00-22:00, S, SV un Svētku dienās no 09:00-20:00