Pāriet uz galveno saturu

Kā var pārliecināties, ka pasūtījums tika veikts pareizi?

Ja vēlies pārbaudīt, vai pasūtījums ir veikts pareizi, vari to apskatīt pasūtījuma apstiprinājumā, kas tika nosūtīts uz tavu e-pastu.
Klientu kontā pasūtījumus vari atrast arī sadaļā “Pasūtījumi”.
Ja tev joprojām būs jautājumi par pasūtījumu, jebkurā laikā vari sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, sūtot e-pastu uz [email protected], mēs ar prieku tev palīdzēsim.

Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Klientu apkalpošanas centrs

Vai neatradi noderīgu atbildi?

Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.

Saņemt palīdzību

Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Lūgt palīdzību
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.