Pāriet uz galveno saturu

Ko darīt, ja prece ir bojāta sūtīšanas laikā?

Ja saņemtā prece ir bojāta, neatbilst pasūtītajai vai nav lietojama kāda cita iemesla dēļ, tu vari iesniegt sūdzību un bez maksas atgriezt preci, pievienojot atgriešanas dokumentu.

Visu nepieciešamo informāciju par atgriešanas procesu atradīsi palīdzības sadaļā “Atgriešana un atmaksa”.

 

Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Klientu apkalpošanas centrs

Vai neatradi noderīgu atbildi?

Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.

Čato ar mums

Saņem palīdzību no mūsu čatbota visu diennakti un izvairies no ilga gaidīšanas laika.

Zvani mums

Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās no 09:00 līdz 17:00.

800 0 58 89****