Pāriet uz galveno saturu

Ko darīt, ja saņēmu bojātu preci?

Ja kāda no mūsu piegādātajām precēm ir bojāta vai jebkādā veidā neatbilst kvalitātes standartiem, tu, protams, vari atgriezt preci, norādot atgriešanas iemeslu atgriešanas veidlapā bez maksas. Tiklīdz prece tiks atgriezta un pārbaudīta mūsu noliktavā, atmaksa tiks veikta tādā veidā, kādu norādīji kā maksājuma metodi.

Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Klientu apkalpošanas centrs

Vai neatradi noderīgu atbildi?

Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.

Saņemt palīdzību

Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Lūgt palīdzību
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.