Snīkeru kolekciju kalendārs
Atklāj visas snīkeru kolekcijasPĒC ATBILSTĪBAS KRITĒRIJIEM
Svarīgākie akcenti
Svarīgākie akcenti
PĒC KATEGORIJAS
Populārākie zīmoli
Svarīgākie akcenti
Populārākie zīmoli
Palīdzība
Pasūtīšana
Kā es varu veikt pasūtījumu?
Pasūtījuma veikšana vietnē ABOUT YOU ir pavisam vienkārša: kad iepirkumu grozā būsi ievietojis vēlamās preces, pasūtījuma veikšanai vari izmantot pogu “Uz kasi”. Lai to izdarītu,Turpināt lasītKā es varu apskatīt savus iepriekšējos pasūtījumus?Lai apskatītu savus iepriekšējos pasūtījumus, autorizējies savā ABOUT YOU klienta kontā, ievadot savu e-pasta adresi un paroli. Noklišķini uz "Klienta konts" ikonas un tad uz "TaviTurpināt lasītVai tiek pieņemti starptautiski pasūtījumi?
Pasūtījumi no aboutyou.lv var tikt piegādāti tikai Latvijas teritorijā. ABOUT YOU ir pieejams arī šādās valstīs: Īrijā, Austrijā, Beļģijā, Bulgārijā, Dānijā, Igaunijā, Grieķijā, Turpināt lasītKas notiek pēc pasūtījuma veikšanas?
Pēc pasūtījuma veikšanas tu saņemsi e-pastu ar pasūtījuma apstiprinājumu, kurā, papildu izvēlētajām precēm, būs norādīta arī tava norēķinu un piegādes adrese, kā arī izvēlētā makTurpināt lasītKo darīt, ja prece, kuru es vēlos, jau ir izpārdota?
Neuztraucies, jo joprojām pastāv iespēja pasūtīt vēlamo preci. Tomēr mēs nevaram precīzi atbildēt, kad un vai prece atkal būs pieejama. Mēs ar prieku Tev nosūtīsim atgādinājumu, Turpināt lasītKāpēc pasūtot jānorāda savs dzimšanas datums?
Mēs vēlamies tev sniegt pakalpojumus visaugstākajā kvalitātē. Tas ietver pasūtījuma ātru un vienmērīgu apstrādi. Pirmkārt, mums ir nepieciešams tavs dzimšanas datums, lai mēs varTurpināt lasītVai ir jāizveido klienta konts, lai iepirktos?
Jā, lai varētu iepirkties ABOUT YOU, tev ir nepieciešams klienta konts. Vienkārši reģistrējies bez maksas, aizpildot reģistrācijas formu.
Turpināt lasītVai varu atcelt pasūtījumu, kamēr tas vēl nav nosūtīts?Atcelšana vietnē ABOUT YOU ir iespējama, ja vien pasūtījums vēl nav apstrādāts mūsu noliktavā. Mūsu noliktavā rezervēšana notiek ļoti ātri, tāpēc dažreiz to vairs nevar atcelt jau Turpināt lasītVai ir iespējams mainīt piegādes adresi jau apstiprinātam pasūtījumam?
Mēs lūdzam saprast, ka piegādes adreses maiņa pēc pasūtījuma apstiprināšanas vietnē ABOUT YOU nav iespējama. Pasūtījumi tiek apstrādāti nekavējoties, tāpēc mums diemžēl nav iespēTurpināt lasītVai ir iespējams veikt pasūtījumu zvanot?
Diemžēl šobrīd nav iespējams veikt pasūtījumu ABOUT YOU, zvanot uz tālruni. Mūsu klientu apkalpošanas centrs labprāt tev palīdzēs, ja tev radīsies jautājumi par tiešsaistes pasūtTurpināt lasītVai ir iespējams veikt pasūtījumu no mobilajām ierīcēm?
Protams, jebkurā laikā vari veikt pasūtījumu no planšetdatora vai viedtālruņa. Vienkārši apmeklē mūsu veikalu ABOUT YOU, izmantojot sava mobilā interneta pārlūku. Mājaslapa ir Turpināt lasītVai ir noteikta minimālā pasūtījuma summa?ABOUT YOU nav noteiktas minimālās pasūtījuma summas, taču, izmantojot atsevišķas maksājumu metodes, tā var tikt piemērota. Šādas situācijas gadījumā mēs tevi informēsim par to. Turpināt lasītVai ir noteikta maksimālā pasūtījuma summa?ABOUT YOU nav noteiktas maksimālās pasūtījuma vērtības. Maksimālā pasūtījuma summa ir atkarīga no izvēlētā maksājumu pakalpojumu sniedzēja.Turpināt lasīt
Klientu apkalpošanas centrs
Vai neatradi noderīgu atbildi?
Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Saņemt palīdzību
Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Zvani mums
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.