Pāriet uz galveno saturu

Nike - inovatīvs sporta apģērbu un apavu zīmols

ABOUT YOU vēlas iedvesmot cilvēkus būt pašiem un vienlaikus arī sasniegt savu labāko potenciālu. Lai to sasniegtu, mēs vēlamies, lai tu iedvesmotos no tādiem zīmoliem kā Nike. Nike veikals ir vienmēr bagāts ar dažādiem izstrādājumiem, lai katrs varētu atrast sev piemērotāko dažādām sportiskām aktivitātēm, pastaigām ārpus mājas vai pat baudot laiku mājās. Nike internetveikals ļauj pasūtīt noskatīto preci ērti un vienkārši, lai varētu ātrāk izbaudīt izvēlēto produktu. Savukārt, lai izvēle būtu vienkāršāka un tu labāk izprastu, kas ir pamatā šim zīmolam, ir vērtīgi sīkāk apskatīt dažādus tā aspektus, sākot no pašiem pirmsākumiem.

Nike dibināšana

Ceļš līdz radās Nike veikals ar plašu, kvalitatīvu kolekciju ir bijis garšs. Nike stāsts sākas ar uzņēmumu “Blue Ribbon Sports”, ko 1964. gadā dibināja Fils Nait. Studijas Oreonas un Senfordas universitātēs deva svarīgu pieredzi. Oregonas Universitātē viņš kandidēja skolas vieglatlētikas komandā. Viņa treneris bija Bils Bovermans. Bovermana aizraušanās bija skrējēju apavu optimizācija. Bovermens piedāvāja Filam papildināt apavus ar savu dizainu. Savukārt Stenfordas universitātē Pēc Oregonas Universitātes Naits izgāja Stenfordas MBA programmu, kuras laikā viņš uzrakstīja darbu par to, ka skriešanas apavu ražošanu jāpārceļ no pašreizējā centra Vācijā uz Japānu, kur darbaspēks bija lētāks. Vēlāk radās “Blue Ribbon Sports” ar mērķi importēt augstas kvalitātes un zemu izmaksu skriešanas apavus no Japānas Amerikas tirgū. Uzņēmums tika pārdēvēts par “Nike, Inc.” 1978. gadā. Ilgstoša sadarbība starp Maiklu Džordanu un Nike (NIKE Jordan) palīdzēja zīmolam kļūt par vadošo sporta apavu ražotāju pasaulē. Mūsdienās Nike internetveikals ļauj vieglāk piesaistīt arī citus interesentus savām kolekcijām, pārdodot Nike apavus un apģērbus.

Nike stils un raksturojums

Apvienojot inovācijas, lielisku tiešsaistes, ko sniedz Nike interneta veikals, un bezsaistes, ko sniedz daudzie veikali visā pasaulē, klientu pieredzi, sabiedrības iesaistīšanos un jaunu dizainu, Nike ir viens no pasaules tālredzīgajiem zīmoliem, kas iztur laika pārbaudi. Nike kampaņa “Just Do It” (“Vienkārši dari to”), kas tika uzsākta gandrīz pirms trīsdesmit gadiem, ir lielisks piemērs daudzajiem veidiem, kā zīmols savā komunikācijas un satura stratēģijā izmanto stāstījumu, kas nenoveco, uzrunā daudzas kultūras. Ikviens ir izjutis vajadzību stāties pretī stereotipiem un sasniegt “to”. Šajā sauklī ir arī ietverta doma par varoni un ļaundari, kas rada personisku iekšējo spriedzi starp aktīvo un neaktīvo tevi. Zīmols arī aizstāv ideju darīt ierastās lietas jaunā veidā. Sekojot līdzi laikam, zīmols ir spēris soļus, lai palielinātu savu vides draudzīgumu, pievienojoties Ilgtspējīga apģērba radīšanai un ieviešot vairākus atkārtoti lietojamus materiālus savā apģērbā. Savukārt Nike internetveikals ļauj ērti pārlūkot jaunos modeļus un tos iegādāties ar pāris klikšķu palīdzību.