Pāriet uz galveno saturu

New Balance – vairāk nekā tikai kedas

Viena no pazīstamākajām šī zīmola precēm nenoliedzami ir kedas, bet tas nav vienīgais, ar ko tas izceļas. Tas atbalsta tos, kuri bezbailīgi seko savai aizrautībai. Tam ir arī svarīgi iedvesmot un palīdzēt pievērsties sportam. New Balance ir arī veidots, lai domātu par planētu, pārceļot daudzas darbības digitālā vidē. Zīmols arī veicina citas nozīmīgas pārmaiņas kopienās visā pasaulē. Viens no svarīgākajiem uzdevumiem tomēr saglabājas ir palīdzēt sportistiem viņu meklējumos neatkarīgi no tā, vai tas nozīmē palīdzēt profesionāliem sportistiem sasniegt jaunus rekordus un izcīnīt medaļas vai mudināt ikdienišķus sportistus sasniegt jaunus personīgos rekordus, noskriet pirmos kilometrus vai vienkārši dzīvot veselīgāku un aktīvāku dzīvesveidu. Arī tu noteikti novērtēsi sporta pozitīvo pienesumu dzīvē, kā arī palīdzību, ko var sniegt funkcionāls un vienlaikus moderns produkts, ar ko New Balance veikals var lepoties.

New Balance attīstība

Zīmola vēsture ir daudz vairāk nekā tikai laika līkne vienam no lielākajiem sporta apģērbu zīmoliem pasaulē. Tas ir neparasto notikumu dēļ, kas padarīja zīmolu par to, kas tas ir mūsdienās. Zīmols sākās kā pēdu velvju atbalsta uzņēmums, kā idejas autors bija Viljams Dž. Railijs (William J. Riley). Railijs bija britu imigrants, kas atspoguļojas arī daļā no zīmola sejas. Railijs izdomāja zīmola nosaukumu, vērojot vistas savā pagalmā, kuras viņš pamanīja, ka rada ideālu līdzsvaru. Viņa lielākais mērķa tirgus bija cilvēki, kuriem darbā nācās ilgstoši stāvēt kājās - policisti un ugunsdzēsēji. 1960. gadā uzņēmums pievērsa uzmanību sporta apaviem. Tika izlaisti Trackster apavi - pirmie sporta apavi ar viļņainu zoli. Zīmols nesponsorēja komandas vai sportistus, vēloties, lai cilvēki tic, pamatojoties tikai uz kvalitāti. Zīmolam ir it īpašu populāri New Balance 550 un New Balance 530 apavu modeļi. Tāpat New Balance apavu klāsts tiek papildināts ar jauniem kvalitatīviem izstrādājumiem.

New Balance vērtības

Zīmola produkti ir ideāls funkciju un modes sajaukums, nodrošinot nepieciešamo veiktspējas tehnoloģiju un vēlamo stilu. Partneri visā pasaulē īsteno šos mērķus ar savām augsta līmeņa prasmēm un radošumu. New Balance ir kļuvis par vispasaules zīmolu sportistiem. 2015. gadā, uzņēmums ienāca pasaules futbola tirgū, lai papildinātu savu īpašo sporta apavu līniju, kas paredzēta individuālajiem sporta veidiem. New Balance interneta veikals arī ir daļa no zīmola inovācijām, kas ļauj vieglāk iepazīstināt ar savu produkciju dažādus potenciālos interesentus. Lielākās inovācijas, protams, ir tieši apavu jomā, sākot no ENCAP amortizācijas un beidzot ar pamatmateriālu un siluetu sajaukšanu. Dažādu materiālu, piemēram, trikotāža, parādīšanās virza inovatīvā dizaina robežas. Vienlaikus zīmola misija ir likt ķermenim būt kustībā ar vismodernāko apavu tehnoloģiju uz planētas. Arī tu vari atrast kaut ko interesantu sportiskām aktivitātēm un ikdienai, ko piedāvā New Balance.