Pāriet uz galveno saturu

Ko darīt, ja vēlos iesniegt sūdzību?

Ja mūsu piegādātā prece ir bojāta, kļūdaina vai kādā citā veidā nav lietojama, vari par to sūdzēties un, protams, bez maksas to atgriezt mums, pievienojot atgriešanas kvīti. Visu informāciju par atgriešanu vari atrast sadaļā “Kā atgriezt preci?”.

Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Klientu apkalpošanas centrs

Vai neatradi noderīgu atbildi?

Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.

Saņemt palīdzību

Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Lūgt palīdzību
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.