Pāriet uz galveno saturu

CONVERSE unikalitāte un sportiskums

Ja tev patīk ērtas un stilīgas kurpes, tad tu noteikti jau iepriekš kaut kad manīji, ko piedāvā tieši CONVERSE zīmols. Šis zīmols ir pazīstams un iecienīts ne tikai sportiskāku cilvēku vidū, bet arī māksliniecisku, jo apavi tiek izlaisti ļoti dažādos modeļos, piemēram, ir iespējams atrast kurpes uz kurām izskatās, ka ir izšļakstījusies krāsa. Tādā veidā zīmols ļauj katram atrast savu individuālo stilu, vienlaikus garantējot kvalitāti un to, ka šīs kurpes būs ērti lietot. ABOUT YOU vēlas atklāt vairāk par šo zīmolu un piedāvāt tā labākās īpašības, ja meklē ērtus, stilīgus un ilgi kalpojošus CONVERSE apavus. Tie ir pieejami visdažādākajos modeļos: zemos, augstos, ātri uzvelkamos, platformenes utt. Pastāv liela iespēja, ka pat atklāsi jaunu mīļāko stilu vai nodarbi, jo šie apavi noteikti pozitīvi ietekmēs tavu ikdienu un dažādas aktivitātes.

CONVERSE aizsākumi

1908. gadā uzņēmumu, kas vēlāk izstrādāja šo zīmolu, dibināja Marcus Mills (Marquis Mills) Masačūsetsā, Amerikas Savienotajās Valstīs (ASV), un tas specializējās gumijas apavu veidā, ko sauca par galošām. Uzņēmums sāk izgatavot kedas, izmantojot gumiju kombinācijā ar auduma virsu. Oriģinālie augstie apavi ir ražoti dabīgi brūnā krāsā, taču sākotnēji tie nebija populāri, jo plašākai sabiedrībai tolaik šādas kurpes nebija vajadzīgas. 1917. gadā zīmols sāk pārdot augstos sporta apavus tieši kā basketbola apavus ar nosaukumu Non-Skids, un modelis ir ļoti līdzīgs tam, kas mūsdienās saucas High Tops. 1920. gadā tika laisti klajā ikoniskos All Star basketbola apavus. Otrā pasaules kara laikā ASV militārpersonas izvēlējās CONVERSE All Stars kā oficiālo ASV bruņoto spēku sporta apavus, ko izmantoja treniņos. 1946. gadā zīmols izlaida All Star melnā krāsā, kas ir populāra ar savu gludo izskatu un kļūst par basketbola profesionāļu iecienītākajiem apaviem NBA dibināšanas gadā.

CONVERSE raksturojums un devums kultūrai

All Star kedas pašas par sevi ir kļuvušas par kultūras daļu. Tām ir nozīme daudzās dažādās jomās ārpus basketbola. Tie ir moderni un ērti daudziem. Zīmols ir palicis aktuāls, un to unikālais dizains, neapšaubāmais mantojums un mūžīgais stils piesaista fanu pūļus visā pasaulē. Tas atspoguļo dažādu kultūru un dzīves jomu pārpilnību. 2017. gadā vēstījums par atvērtību un pieņemšanu ar “Jā visiem” tika izplatīts, izlaižot CONVERSE Pride kolekciju. Tajā tika izmantota LGBTQ kopienas varavīksnes motīvu. Zīmola misija ir stiprināt jauniešu kustības, izmantojot pozitīvas sociālās pārmaiņas. 2018. gada Mailijas Sairusas X CONVERSE Pride kolekcija bija dzīvesveida kolekcija jebkura dzimuma, vecuma, seksuālās orientācijas un etniskās piederības pārstāvjiem. CONVERSE kedas ir ļoti pievilcīgas dažādiem stiliem – hipsteriem, slidotājiem, jogas piekritējiem, mātēm un dažādiem citiem cilvēkiem, kuri valkā un mīl šo zīmolu. CONVERSE veikals ir atvērts katram un daudzie stili noteikti palīdz atrast kaut ko interesantu.