23h
16m
58s
Karsti piedāvājumi: PAPILDU -30%
Ekskluzīvas kolekcijas
Atklāj visas ekskluzīvās kolekcijasPĒC ATBILSTĪBAS KRITĒRIJIEM
Svarīgākie akcenti
Svarīgākie akcenti
PĒC KATEGORIJAS
Svarīgākie akcenti
Populārākie zīmoli
Populārākie zīmoli
Ko darīt, ja mans sūtījums neietilpst Omniva pakomāta skapītī?
Ja tavs sūtījums neietilpst izvēlētajā Omniva pakomāta skapītī, vispirms pārliecinies, vai skapīša izmērs ir atbilstošs.
Ja izmērs ir izvēlēts pareizi, bet sūtījums tajā tik un tā neietilpst, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas centru – zvanot vai rakstot e-pastu. Mūsu kolēģi palīdzēs tev ar nākamajiem soļiem.
Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Klientu apkalpošanas centrs
Vai neatradi noderīgu atbildi?
Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Čato ar mums
Saņem palīdzību no mūsu čatbota visu diennakti un izvairies no ilga gaidīšanas laika.
Zvani mums
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās, sestdienās un svētku dienās no 09:00 līdz 18:00.