Pāriet uz galveno saturu

Ko darīt, ja mans sūtījums neietilpst Omniva pakomāta skapītī?

Ja tavs sūtījums neietilpst izvēlētajā Omniva pakomāta skapītī, vispirms pārliecinies, vai skapīša izmērs ir atbilstošs.

Ja izmērs ir izvēlēts pareizi, bet sūtījums tajā tik un tā neietilpst, lūdzu, sazinies ar mūsu klientu apkalpošanas centru – zvanot vai rakstot e-pastu. Mūsu kolēģi palīdzēs tev ar nākamajiem soļiem.

Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Klientu apkalpošanas centrs

Vai neatradi noderīgu atbildi?

Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.

Čato ar mums

Saņem palīdzību no mūsu čatbota visu diennakti un izvairies no ilga gaidīšanas laika.

Zvani mums

Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās no 09:00 līdz 17:00.

800 0 58 89****