Pāriet uz galveno saturu

Kā nosūtīt preci, kuru vēlos atgriezt?

Papildus pavadzīmei katram sūtījumam pievienojam arī visus atgriešanai nepieciešamos dokumentus. Lai atgrieztu preci, tu vari izmantot atgriešanas uzlīmi un atgriešanas kvīti.

Atsevišķos gadījumos pasūtījums var tikt piegādāts vairākās pakās. Lūdzu, pārliecinies, ka, atgriežot sūtījumu, tu atgriez tikai tās preces, kas norādītas piegādes pavadzīmē. Pretējā gadījumā atgriešana un atmaksa var aizņemt vairāk laika. Protams, par vairāku paku atgriešanu nav jāmaksā.

Tas ir pavisam vienkārši:

  1. Ievieto preci tās oriģinālajā iepakojumā savā paciņā
  2. Ievieto atgriešanas kvīti savā paciņā
  3. Uzlīmē atgriešanas uzlīmi paciņas ārpusē
  4. Nogādā paciņu tuvākajā pakomātā
  5. Pieskaroties ekrānam, izvēlnē izvēlies opciju "Sūtījuma atgriešana"
  6. Lūdzu, pārliecinies, ka esi izvēlējies atbilstošu pakomāta skapīša izmēru, pirms paciņas ievietošanas pakomātā
  7. Noskenē atgriešanas uzlīmes svītru kodu


Ja mēs aizmirsām pievienot vai ja tu pazaudēji atgriešanas dokumentus, vai ja atgriešanas uzlīme vairs nav derīga, tad vari vienkārši lejupielādēt šos dokumentus, izmantojot savu ABOUT YOU vietnes klienta kontu:
1. Autorizējies vietnē www.aboutyou.lv, ievadot savu e-pasta adresi un paroli.

2.
2.1. Desktop versijā: Lapas augšpusē noklikšķini uz klienta konta ikonas.
2.2. Lietonē: Lapas apakšpusē noklikšķini uz klienta konta ikonas.
2.3. Mobilajā / mWEB versijā: Lapas augšpuses kreisajā stūrī noklikšķini uz izvēlni un tad uz klienta konta ikonas.

3. Noklikšķini uz sadaļas “Mani pasūtījumi”.

4. Pārskatā atlasi pasūtījumu, kuru vēlies atgriezt, un noklikšķini uz "Atgriezt pasūtījumu“.

5. Tad atvērsies papildu logs. Izvēlies preci/-es, kuru vēlies atgriezt, un noklikšķini uz "Ģenerēt atgriešanu".

6. Aplūko abus PDF failus un pārliecinies, ka tev ir gan atgriešanas kvīts, gan atgriešanas uzlīme.

Ja tev nepieciešama palīdzība šajā jautājumā vai ja lejupielāde nav iespējama, droši sazinies ar mūsu klientu servisu.

Rēķinā norādītā summa tiks atmaksāta pēc atgriezto preču pārbaudes, izmantojot izvēlēto maksājuma veidu. Ja izvēlējies maksājuma veidu "Maksājums pēc piegādes", ievadi savus bankas rekvizītus (IBAN) savā klienta kontā, lai mēs varētu tev atmaksāt piegādes brīdī samaksāto summu. Ņem vērā, ka atgrieztajām precēm ir jābūt tādā pat stāvoklī kā piegādes brīdī. Bojātas preces nevar atgriezt.

Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Klientu apkalpošanas centrs

Vai neatradi noderīgu atbildi?

Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.

Saņemt palīdzību

Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Lūgt palīdzību
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.