Snīkeru kolekciju kalendārs
Atklāj visas snīkeru kolekcijasPĒC ATBILSTĪBAS KRITĒRIJIEM
Svarīgākie akcenti
Svarīgākie akcenti
PĒC KATEGORIJAS
Svarīgākie akcenti
Populārākie zīmoli
Populārākie zīmoli
Ko darīt, ja prece ir sabojāta sūtīšanas laikā?
Ja mūsu piegādātā prece ir bojāta, neatbilst pasūtītajai vai kāda cita iemesla dēļ nav lietojama, vari par to iesniegt sūdzību un, protams, bez maksas to atgriezt mūsu veikalā ar pievienotu atgriešanas kvīti. Visu informāciju par atgriešanas procesu vari atrast sadaļā “Kā atgriezt preci?”.
Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Kā veikt preču atgriešanu?
Cik ilgā laikā parasti tiek veikta atmaksa?
Vai ir iespējama atgrieztās preces tieša apmaiņa?
Vai, atgriežot pasūtījumu, man tiks atmaksāta piegādes maksa?
Kas notiek ar precēm, kuras es nosūtu atpakaļ?
Kā es varu norādīt savus bankas rekvizītus atmaksas saņemšanai, ja izvēlējos "Apmaksa piegādes brīdī"?
Vairāk atbilžu atradīsi šeit
Kā veikt preču atgriešanu?
Cik ilgā laikā parasti tiek veikta atmaksa?
Vai ir iespējama atgrieztās preces tieša apmaiņa?
Vai, atgriežot pasūtījumu, man tiks atmaksāta piegādes maksa?
Kas notiek ar precēm, kuras es nosūtu atpakaļ?
Kā es varu norādīt savus bankas rekvizītus atmaksas saņemšanai, ja izvēlējos "Apmaksa piegādes brīdī"?
Klientu apkalpošanas centrs
Vai neatradi noderīgu atbildi?
Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.
Čato ar mums
Saņem palīdzību no mūsu čatbota visu diennakti un izvairies no ilga gaidīšanas laika.
Zvani mums
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās, sestdienās un svētku dienās no 09:00 līdz 18:00.