Pāriet uz galveno saturu

Ko darīt, ja prece ir sabojāta sūtīšanas laikā?

Ja mūsu piegādātā prece ir bojāta, neatbilst pasūtītajai vai kāda cita iemesla dēļ nav lietojama, vari par to iesniegt sūdzību un, protams, bez maksas to atgriezt mūsu veikalā ar pievienotu atgriešanas kvīti. Visu informāciju par atgriešanas procesu vari atrast sadaļā “Kā atgriezt preci?”.

Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Klientu apkalpošanas centrs

Vai neatradi noderīgu atbildi?

Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.

Saņemt palīdzību

Apmeklē mūsu palīdzības centru, lai saņemtu ātras atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, vai raksti mums
Lūgt palīdzību
Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās un sestdienās no 09:00 līdz 18:00.