Pāriet uz galveno saturu

ABOUT YOU Fashion Week: līdz pat PAPILDU -40%5

Vēl tikai:00Stundas00Minūtes00Sekundes

Dr. Martens – rīkojies pareizi

Dr. Martens kultūra sakņojas uzskatā “rīkoties pareizi”, kas meklējama zīmola kā ģimenes uzņēmuma pirmsākumos un turpina vadīt lēmumu pieņemšanu. Zīmolā ir ļoti iesaistīta un atšķirīga kultūra ar pieeju, kas vērsta uz cilvēku, un patiesu uzsvaru uz iesaistīšanos un komandas spēli. Zīmolam ir ļoti svarīgi atspoguļot dažādas individualitātes šķautnes. Līdz ar to tev ir iespēja atrast apģērbu, apavus vai aksesuārus, kas tevi visvairāk uzrunā. Lai gan zīmols ir slavens ar saviem apaviem, tas ražo arī dažādus aksesuārus, piemēram, apavu kopšanas līdzekļus, apģērbu un somas. Dr. Martens apavi izceļas ar gaisa polsterētu zoli (sauktu par Bouncing Soles), augšējo formu, apmaļu konstrukciju un dzeltenām šuvēm. Līdz ar ilgo pieredzi industrijā, zīmols ir kļuvis par sinonīmu jaunībai, alternatīvajai mūzikai un dumpīgumam. Vienlaikus tev ir brīvība neietilpt nevienā no šīm kategorijām, jo zīmola produkcijā ir arī Dr. Martens zābaki, sandales un citi interesanti izstrādājumi, lai uzrunātu katru.

Dr. Martens aizsākumi

Zīmola stāsts sākas 1945. gadā., kad karavīrs Dr. Klauss Maertens pēc Otrā pasaules kara atgriezās Minhenē ar lauztu pēdu. Viņš izgatavoja gaisa polsterētu zoli lielākai amortizācijai un saķerei. Izmantojot adatu un kurpnieka materiālu atliekas. Viņš to atrādīja bijušajam klasesbiedram doktoram Herbertam Funkam (Herbert Funk), inženierim mehāniķim. Viņi kļuva par biznesa partneriem un savu inovatīvo apavu ražošanai sāka izmantot izmestu gumiju un citus nelietotus militāros piederumus. Ražošana sākās 1947. gadā. Liela popularitāte bija mājsaimnieču un vecāku sieviešu vidū. 20. gadsimta 70. gadi bija glama, panku, gotu stila ēra, kad britu jaunatnes kultūras bija neskaitāmās atšķirīgās grupās. Desmitgades beigās zābaki bija kļuvuši par pašizpausmes simbolu britu jauniešu kultūrā. Mazo vīriešu zābaku pārdošanas apjomi veicināja arī Dr. Martens ielu tendenci sievietēm, kuras pēc tam iegādājās vienkāršus astoņu caurumu zābakus un pēc tam tos pielāgoja (parasti ar ziediem). Tikmēr Amerikas Savienotajās Valstīs (ASV) hārdkora mūziķi, kas apceļoja Apvienoto Karalisti, sāka vest Dr. Martensa pārus atpakaļ, tādējādi netīšām aizsākot zīmola pārņemšanu amerikāņu subkultūrā.

Dr. Martens raksturojums

2020. gadā zīmols svinēja savu 60. gadadienu: sešas desmitgades, kas ir liecinieki tam, ka zīmolu ir pieņēmušas dažādas grupas, slavenības, mūziķi un brīvi domājošas personas – katrs izmantoja zābakus un apavus, lai tie atbilstu to individuālai personiskajai attieksmei un identitātei. Pat tie, kurus neinteresē mode, neapzinoties bija daļa no tās. Zīmola produkti ir kļuvuši par kultūras ikonām, kas ir uzreiz atpazīstami un ar mūžīgu pievilcību. Kopš tā izveides, zīmola pamatā ir inovācijas un turpina spēlēt savu lomu mūsdienu produktu kategorijās. Ar pamatu, kas ir veidots uz tā ikoniskajiem stiliem, ir veiksmīgi panākta paplašināšanās citās kategorijās, vienlaikus paliekot uzreiz atpazīstamam kā Dr. Martens. Oriģinālie modeļi turpina nodrošināt lielāko daļu uzņēmuma ieņēmumu, kam seko Fusion, un arī Kids un Casual.