Pāriet uz galveno saturu
Visas ALDO preces110

ALDO - kā tas viss sākās

Pirms četrdesmit gadiem Aldo Bensadoun – apavu tirgotāja dēls un kurpnieka mazdēls – piepildīja savu sapni. Stingri pieturoties pie savas aizrautības un dziļi iesakņojušās izpratnes par apavu biznesu, viņš izveidoja pilnīgi citādu apavu uzņēmumu un zīmolu, proti, zīmolu, kam patiesi rūp apavi un to valkātājs. Atverot savu pirmo veikalu Kanādā, Monreālā 1978.gadā, Aldo Bensadoun apņēmās radīt uzņēmumu, kas uzklausīs katra klienta vēlmes un vajadzības un spēs piedāvāt labāko pakalpojumu un individuālu risinājumu. Kopš 1972. gada ALDO Group meklē labākos risinājumus saviem klientiem, radot arvien jaunas inovācijas un stratēģijas.

Par ALDO Group

Šodien Aldo ir viens no pasaulē vadošajiem modes vairumtirgotājiem apavu biznesā ar vairāk nekā 20 000 partneriem un 200 miljoniem pircēju visā pasaulē ik gadu. ALDO Group ir vairāk nekā 3000 tirdzniecības vietu visos pasaules kontinentos, izņemot Antarktīdu. Specializējoties produktu dizainā un to kvalitātē, stilīgu un ērtu Aldo apavu un to aksesuāru ražošanā, ALDO Group ir ieguvis nepārspējamas zināšanas apavu vairumtirdzniecības industrijā. Aldo mērķa tirgus ir vīrieši un sievietes vecumā no 16 līdz 45 gadiem, kam patīk mūsdienīgi un aktuāli apavi ar izteiksmīgiem dizainiem un kam ir vidēja vai augsta pirktspēja, kā arī galvenais - vēlme tērēt savam izskatam.

ALDO vērtības

Vai globālu modes zīmolu var veidot, balstoties uz tādām cilvēciskām vērtībām, kā mīlestība, godīgums un cieņa? Šie vārdi netiek bieži izmantoti, ja runā par modi, bet ALDO nav tipisks modes zīmols un joprojām stingri pieturas pie šīm vērtībām. Veidojot Aldo apavus un Aldo aksesuārus, uzņēmums cenšas izveidot tos atšķirīgus, lai tie ne tikai labi izskatītos, bet arī labi kalpotu. Uzņēmums jau kopš 1972. gada apavu ražošanai kā pamata materiālu izmanto ādu, tirklāt ALDO grupa ir apņēmusies izmantot ādu atbildīgi. Tā, piemēram, uzņēmums sadarbībā ar citiem zīmoliem, mazumtirgotājiem, ādas ieguvējiem, ražotājiem un ekspertiem regulāri strādā un rada risinājumus, kas ļautu uzlabot ādas ražošanas nozares ekoloģiskos rādītājus. 2018. gadā Aldo kļuva par pirmo modes apavu un aksesuāru uzņēmumu pasaulē, kas tika sertificēts kā klimatam nekaitīgs uzņēmums – sakot no veikaliem līdz pat birojiem un izplatīšanas centriem. Tas apliecina ALDO vēlmi būt atbildīgam pret vidi visos savos ražošanas procesos.