Pāriet uz galveno saturu

No sūtījuma izsekošanas saites redzu, ka digitālā sūtījuma dati ir iesniegti, bet nav turpmāku atjauninājumu. Kad mans pasūtījums tiks apstrādāts tālāk?

Melnās piektdienas laikā pasūtījumu apjoms ir pieaudzis tādā mērā, ka mūsu loģistikas partneriem ir nepieciešams ilgāks laiks, lai piegādātu pasūtījumus. Mēs ar piegādes partneriem uzturam aktīvu komunikāciju, lai nodrošinātu, ka tavs pasūtījums nonāk pie tevis pēc iespējas ātrāk.

Vai šī atbilde bija noderīga?
Tavs viedoklis mums ir ļoti svarīgs. Tas mums palīdz kļūt labākiem.
Klientu apkalpošanas centrs

Vai neatradi noderīgu atbildi?

Atrodi atbildi ar dažiem klikšķiem vai sazinies ar mums, lai saņemtu papildu palīdzību.

Čato ar mums

Saņem palīdzību no mūsu čatbota visu diennakti un izvairies no ilga gaidīšanas laika.

Zvani mums

Bezmaksas kontakttālrunis darba dienās no 09:00 līdz 17:00.

800 0 58 89****