River Island - stilīga un pieejama mode
Ar saviem stilīgajiem un modernajiem apģērbiem un aksesuāriem nav brīnums, ka River Island ir populārs dažādos tirgos. Ja kādreiz apciemojāt Angliju, tad pastāv liela iespēja, ka manījāt šī zīmola veikalus, jo tie tur ir daudzos lielveikalos. Tas ātri kļuva par High Street dizaineru zīmolu, bet tam nevajadzētu tevi atbaidīt, ja ar modi esi uz “jūs”, jo zīmols vienlaikus ir aizraujošs, inovatīvs un jautrs, kā arī tam ir apģērbi ikdienai, kā arī pārsteidzoši džinsa audumi, pasakainas somas un interesanti apavi. Produktu klāsts ir tik dažāds, ka noteikti ir vērts to sīkāk apskatīt, kā arī uzzināt vairāk par zīmola vērtībām un vēsturi. Gandrīz visi mūsu produkti ir izstrādāti uzņēmumā, un zīmols katru nedēļu var tev piedāvāt jaunu un oriģinālu modi.
River Island aizsākumi
Viss sākās 1948. gadā, kad kāds vīrietis vārdā Bernards Lūiss (Bernard Lewis) nolēma izmēģināt savus spēkus uzsākt biznesu. Vispirms viņš mēģināja pārdot nevis apģērbu, bet gan augļus un dārzeņus, kurus pārdeva vietējiem iedzīvotājiem Londonā. Neilgi pēc tam viņš pilnībā nomainīja vidi, lai sāktu jaunu biznesu, pārdodot vilnu adīšanai. Bernarda trīs brāļi nolēma viņam pievienoties un paplašināt uzņēmumu. Izmantojot vārdu Lewis Separates, četri brāļi atvēra kopumā piecus dažādus veikalus visā Londonā.1960. gados atvērās pirmā modes preču veikalu ķēde Apvienotajā Karalistē, un tā koncentrējās tikai uz precēm, kas patiktu sievietēm. 80.-tajos gados zīmols pārdeva River Island apģērbu, apavus un aksesuārus vīriešiem, kas nozīmēja, ka uzņēmums tagad rūpējās par visiem. 2010. gadā tas sāka tirgot apģērbus, apavus un aksesuārus arī bērniem. Dažādiem gadalaikiem bija pieejams atšķirīgs apģērbs, sniedzot klientiem iespēju vasarā iegādāties peldkostīmus un kostīmus, bet ziemai - džemperus un jakas.
River Island identitāte pārējo zīmolu vidū
Svarīgs aspekts ir tas, ka zīmols tic, ka bizness var būt gan ienesīgs, gan atbildīgs. Tas atbalsta aizvien pieaugošu labdarības organizāciju skaitu, kas ir tikpat daudzveidīgs kā tā mode. Tiek ņemti vērā planētas ierobežotie resursi, kur vien iespējams, izmantojot atjaunojamos enerģijas avotus, samazinātu iepakojumu un izmantotu vairāk pārstrādātus un bioloģiski noārdāmus materiālus. Zīmols arī iepazīstināja klientus ar risinājumiem, ko darīt ar nolietotajiem apģērbiem. Tas izvairās no sezonālajām modes reklāmām, jo veido jaunu, vienmēr aktīva kampaņa, lai parādītu savu klientu dažādo identitāti. Arī River Island veikals nestāv uz vietas un ir pārdomāts, lai tev būtu vieglāk iepazīties ar produkciju, iedvesmojoties izmēģināt kaut ko jaunu. Zīmols pastiprina sarunu par identitāti, izmantojot saukli “Ir tikai viens kā tu”, kas mudina patērētājus izbaudīt savu individuālo stilu un neļaut gadalaikiem un citiem apstākļiem sevi ietekmēt. Tas nozīmē vairāk brīvības un iespēju, kas vienlaikus ļauj justies ne tikai moderni, bet arī ērtāk.