Pāriet uz galveno saturu

VANS – skeitborda zīmols

Ja tu iedomājies par skeitparku, tad šis noteikti ir tas zīmols, kas nāk atmiņā saistībā ar to. Jau gadiem ilgi zīmola mērķauditorija ir skeitborda sabiedrībā iesaistītā jaunatne, taču vadība ir mudinājusi piesaistīt arī vecākus cilvēkus. Uzņēmums vēlas beigt sevi definēt tikai ar skeitbordu, bet tas joprojām ir izaicinājums. Centieni iesaistīties tradicionālākos sporta veidos nebija tik veiksmīgi. Tam labāk veicas tajā pašā vecajā nišā, kur tie sāka, kā arī izstrādājot skeitparkus, pēc pasūtījuma apavus un nodrošinot Warped Tour darbību. VANS piedāvā plašu modeļu klāstu, kas ir kvalitatīvi un unikāli. Papildus tam kopš 2004. gada ir iespējams arī personalizēt vēlamo produktu, līdz ar to zīmols ļauj katram iegūt vēl lielāku individualitāti. Savukārt VANS interneta veikals ļauj vērti apskatīt visu zīmola produkciju, kas tiek nepārtraukti papildināta, lai sekotu līdzi laikam, saglabātu modernismu un ieinteresētu potenciālo pircēju.

VANS vēsture

Uzņēmums radās 1966. gadā Anaheimā, Kalifornijā. Uzņēmumu izveidoja Pols Van Dorens (Pol Van Doren) un trīs citi partneri. VANS veikals pirmajā dienā pārdeva 12 kurpju pārus. Līdz 1970. gadiem apavus pieņēma skeitbordisti. Skeitbordistiem patika nelīdzenais stils un lipīgās apavu zoles. 1975. gadā nākamo apavu dizainu izlaida Tonijs Ava (Tony Ava) un Steisija Peralta (Stacey Peralta). Šis stils ir pazīstams kā Era. Pateicoties skeitbordistiem un BMX braucējiem, 1979. gadā Authentic viegli uzvelkamie apavi kļuva milzīgi populāri Dienvidkalifornijā. 2015. gads VANS sevi ierakstīja skeitborda vēsturē ar “PROPELLER: A VANS Skateboarding Video” – zīmola pirmo filmu par skeitbordu. 2016. gadā pirmizrādi piedzīvoja “Illustrated” BMX filma. BMX Team ir indivīdu grupa, kas nepārtraukti pārkāpj robežas tam, ko var izdarīt uz diviem riteņiem. To darot, katrs ilustrē savu māksliniecisko pieeju. Pēc braukšanas, viņu pēdas joprojām var redzēt tajā, kas ir atstāts: no riepu pēdām netīrumos līdz pēdām uz sienām, sliedēm un dzegām. VANS interneta viekals bija vēl viena papildus platforma.

VANS raksturīgais

Zīmolam ir vienkāršs logotips. Tas ir zīmola vārds ar burtu “V”, kas stiepjas pāri pārējiem burtiem. Tas izskatās kā skeitborda rampa. VANS Park Series un VANS veikals turpina iedvesmot skeitborda kultūru, līdzdalību un vērtības visā pasaulē. Vienlaikus zīmols cenšas virzīt skeitbordu par vispārēji pieejamu sporta veidu. Zīmols vienmēr ir bijis nedaudz savādāks un skarbs. Galvenais mērķis bija radīt zīmola atpazīstamību un veicināt zīmola lojalitāti. VANS apavi ir palikuši mierīgāki un klasiski. Uzņēmums ir aizraujošs, vienlaikus arī pārsteidzoši relaksējošs, līdzīgi kā braukšana ar skrituļdēli. Zīmols lepojas ar unikalitāti, līdz ar to jebkas, ko piedāvā VANS interneta veikals, palīdzēs izcelt arī savu individualitāti, vienlaikus saglabājot stilu, ko var nēsāt arī, piemēram, pastaigājoties pa pilsētu vai satiekoties ar draugiem kādā kafejnīcā.