Ralph Lauren – kā tas viss sākās
Ralph Lauren Corporation piedāvā kvalitatīvu apģērbu, aksesuārus, mājas piederumu un citus licencētu produktus. Šo zīmolu 1967. gadā izveidoja Ralfs Lorēns – Amerikas modes dizaineris, filantrops un uzņēmējs, kas spējis radīt starptautisku miljardiem vērtu uzņēmumu. Tomēr viss sākās ļoti pakāpeniski un lēnām – zīmola pirmais produkts bija vīriešu kaklasaites. 28 gadus vecais Lorēns strādāja par kaklasaišu ražotāju “Beau Brummell”, kur viņš pierunāja kompānijas prezidentu ļaut viņam izveidot savu kolekciju. Šim nolūkam viņš aizņēmās 50 000 USD un savam vārdam pievienoja “polo”, jo tas izklausījās mazāk amerikāniski. 2021. gadā Polo Ralph Lauren kopā ir 151 veikali visā pasaulē un aptuveni 9500 veikali lielākos veikalos.
Ralph Lauren – izcilas kolekcijas dažādu cenu segmentos
Uzņēmuma galvenā mītne atrodas Ņujorkā, un mūsdienās tas ražo produktus no vidējā līdz pat luksusa segmentiem. Zīmols piedāva vairākus apakšzīmolus, piemēram, vidējā cenu līmeņa zīmolu The Chaps, luksusa klases zīmolus Polo Ralph Lauren, Double RL, Ralph Lauren Childrenswear un Denim & Supply Ralph Lauren brands, un pašus eksluzīvākos zīmolus - Ralph Lauren Purple Label un Ralph Lauren Collection, kas ļauj sasniegt plašākus un dažādākus klientus ar dažādām vēlmēm un finansiālajām iespējām. Ralph Lauren zīmolam ir nemainīgi augsta reputācija un tikai sev raksturīgs tēls, un tas jau piecas desmitgades pastāvīgi paplašinās, gan attīstot savu produktu klāstu, gan dažādojot pārdošanas kanālus un iekarojot arviens jaunus starptautiskos tirgus.
Ralph Lauren - ģimenes un patērētāju līdzradīts zīmols
Ralph Lauren piedāvājumā ir kolekcijas vīriešiem, sievietēm un bērniem, kā arī mājas preces un smaržas – zīmols kopš dibināšanas ir veidojis dažāda cenu līmeņu kolekcijas un iekarojis arvienu jaunas tirgus nišas. Laika gaitā starptautiski slavenā dizainera Ralfa Lorēna vadībā zīmols kļuvis par vienu no pasaulē populārākajiem zīmolu ģimenēm un nešaubīgi ir inovators daudzās modes jomās. Tāpat Ralph Lauren ir bijusi ievērojama ietekme uz to, kā cilvēki ģērbjas un kā mode tiek uztverta pasaulē. Radot savas kolekcijas, zīmols apvieno patērētāju ieteikumus ar uzņēmuma dizaina, mārketinga un Ralph Lauren apģērbu veidošanas prasmēm, radot plašas dažādu dzīvesveida kolekcijām ar vienotu redzējumu, ko iemīļojuši klienti visā pasaulē.