• Ātrāks pasūtījums
    • Vienkāršāka sūtījuma izsekošana
    • Vēl vieglāka atgriešana
  • Tavs vēlmju saraksts ir tukšs!
      Pievieno kaut kotavam sarakstam.
  • Tavs iepirkumu grozs ir tukšs!
      Pievieno preci iepirkumu grozam.
    Vēl neko neesi atradis?
    Pirkt jaunas precesAtklāt tērpus

ABOUT Koronavīrusu

Mūsu augstākā prioritāte ir ABOUT YOU klientu un darbinieku veselības drošība. Lai nodrošinātu atbilstību visiem veselības un higiēnas standartiem, mēs strikti sekojam līdzi visiem noteikumiem, ļoti cieši sadarbojamies ar mūsu loģistikas operācijām un mūsu pārvadājumu partneriem.

Mēs darām visu iespējamo, lai nodrošinātu ātru un drošu pasūtījuma ABOUT YOU nosūtīšanu. Tomēr, tā kā mūsu bizness darbojas visā Eiropā, ilgāks gaidīšanas laiks uz vairākām Eiropas robežām var ietekmēt mūsu piegādes laikus. Pašreizējo aptuveno piegādes laiku var atrast mūsu mājas lapas augšpusē vai grozā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs rūpīgi novērojam situāciju un regulāri atjaunināsim sūtījumu piegādes laikus.

Jūsu pasūtījums ABOUT YOU tiks piegādāts uz jūsu mājas adresi, tāpat kā vienmēr. Mēs cieši sadarbojamies ar saviem piegādes partneriem, un pašlaik nav nekādu ierobežojumu jūsu sūtījuma saņemšanai uz mājas adresi.

Šajā gadījumā, lūdzu, nosūtiet savu sūtījumu uz jums tuvāko Omniva pakomātu. Mēs cieši konsultējamies ar mūsu nosūtīšanas partneriem, lai novirzītu visus stijumus, kuri jau ir ceļā. Ja jums ir vēl kādi jautājumi, lūdzu, sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.

Mēs ļoti cieši sadarbojamies ar mūsu piegādes partneri, lai nodrošinātu ātru un drošu ABOUT YOU pasūtījuma piegādi. Lūdzu, apskatiet mūsu nosūtīšanas partnera vietni www.omniva.lv lai atrastu jūsu tuvumā esošo pakomātu sarakstu.

Jūsu preču atgriešana ir iespējama kā parasti. Neuztraucieties, ja jūs šobrīd nevarat atgriezt savu paku, jo mēs piedāvājam atgriešanās politiku 100 dienu laikā. Ja esat samaksājis ar rēķinu, lūdzu, informējiet, ka preces, kuras jūs atgriezīsit, jums tiks atmaksāts tajā bankas kontā, ar kuru jūs apmaksājāt rēķinu.

Pasūtīšana

Pasūtīšana vietnē ABOUT YOU ir pavisam vienkārša: kad iepirkumu grozā esat ievietojis vēlamās preces, pasūtījuma veikšanai varat izmantot pogu “Uz kasi”. Lai to izdarītu, pasūtīšanas laikā varat viegli iestatīt klienta kontu; tā tiksiet automātiski pieteikts. Pēc tam jums tiks sniegts norādījums par pasūtījuma procesu trīs posmos (Adrese - Maksāšanas metode - Apstiprinājums), un varēsiet pabeigt pasūtījumu. Diemžēl mēs nepiedāvājam pasūtījumus, ja nav reģistrēts klienta konts.

Diemžēl šobrīd nav iespējams pasūtīt pa tālruni no ABOUT YOU. Mūsu klientu apkalpošanas dienests labprāt jums palīdzēs, ja radīsies jautājumi par tiešsaistes pasūtījuma izpildi, sūdzību vai atgriešanas procesu.

Nē, lai varētu iepirkties pie ABOUT YOU, jums nav nepieciešams klienta konts. Mēs arī piedāvājam pasūtījumus, nereģistrējot klienta kontu. Lai to izdarītu, lūdzu, reģistrācijas veidlapā atlasiet “Turpināt bez reģistrācijas” un veiciet pasūtīšanas darbības. vai Jā, lai varētu iepirkties pie ABOUT YOU, jums ir nepieciešams klienta konts. Vienkārši reģistrējieties bez maksas, izmantojot reģistrācijas veidlapu.

ABOUT YOU nav minimālās pasūtījuma summas, taču tāda var tikt noteikta, izmantojot atsevišķas maksāšanas metodes; taču mēs jūs informēsim, ja tā tiks pazemināta.

ABOUT YOU nav maksimālo ierobežojumu pasūtījumiem. Maksimālā pasūtāmā summa ir atkarīga no izvēlētā maksājumu pakalpojumu sniedzēja.

Pēc katra pasūtījuma mēs jums nosūtām pasūtījuma apstiprinājumu, kurā ir uzskaitīta visa informācija. Ja esat reģistrējies vietnē About You, savā kontā zem “Klienta konts” atradīsiet pārskatu, kurā uzskaitīti visi jūsu iepriekšējie pasūtījumi.

Atcelšana vietnē ABOUT YOU ir iespējama, ja vien pasūtījums vēl nav apstrādāts mūsu noliktavā. Mūsu noliktavā rezervēšana notiek ļoti ātri, tāpēc dažreiz to nevar atcelt pēc dažām minūtēm. Lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums pa tālruni, lai jūsu atcelšanas pieprasījumu varētu tieši pārbaudīt. Varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas tālruni pa bezmaksas tālruni 80005889 - par zvaniem no ārzemēm var būt jāmaksā.

Mēs lūdzam saprast, ka turpmāka piegādes adreses maiņa vietnē ABOUT YOU nav iespējama. Pasūtījumi tiek apstrādāti nekavējoties, tāpēc mums diemžēl nav iespējams nodrošināt izmaiņas. Ja norādīto piegādes adresi nevar atrast vai jūsu sūtījumu nevar piegādāt, sūtījums tiks atgriezts mums. Kad sūtījums būs mums atgriezts un pārbaudīts, atmaksa tiks veikta tādā veidā, kādu norādījāt pie maksāšanas metodes.

Pašlaik mūsu preces var piegādāt šādās valstīs: Vācijā, Austrijā, Nīderlandē, Beļģijā, Šveicē, Polijā, Čehijā, Slovākijā, Ungārijā, Rumānijā, Slovēnijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Ja vēlaties saņemt e-pasta ziņojumu par to, ka sākam piegādes uz citām valstīm, lūdzu, abonējiet mūsu biļetenu.

"Neuztraucieties! Joprojām pastāv iespēja, ka varat pasūtīt vēlamo preci. Būtībā mēs nevaram sniegt precīzu ziņojumu, kad un vai prece būs atkal pieejama. Tomēr mēs labprāt jums nosūtīsim atgādinājumu, tiklīdz jūsu prece būs atkal noliktavā. Atveriet preces detalizācijas lapu un atlasiet vēlamo lielumu. Nākamajā darbībā varat ievadīt savu e-pasta adresi, lai jūs automātiski saņemtu no mums paziņojumu, tiklīdz prece atkal ir pieejama."

Pēc pasūtījuma saņemsiet e-pastā pasūtījuma apstiprinājumu, kurā papildus izvēlētajām vienībām ir arī jūsu norēķinu un piegādes adrese, kā arī izvēlētā maksāšanas metode. Tad, protams, jūsu apģērbu izlase tiks piegādāta, un jūs, cerams, būsiet laimīgs un apmierināts ar precēm. Ja tas tā nav, tad, protams, varat arī vienkārši sākt atgriešanas procesu.

Varat redzēt savu pasūtījumu apstiprinājumā, kas nosūtīts pa e-pastu. Ja esat izveidojis klienta kontu, tad visus savus pasūtījumus redzat sadaļā “Pasūtījumi.

Mēs vēlamies jums piedāvāt iesppējami labāko pakalpojumu. Tas ietver pasūtījuma ātru un vienmērīgu apstrādi. Pirmkārt, mums ir nepieciešams jūsu dzimšanas datums, lai mēs varētu skaidri atšķirt jūs no citiem klientiem, kuriem, iespējams, ir tāds pats vārds; otrkārt, tas nepieciešams kā pierādījums jūsu pilngadībai.

Protams, jebkurā laikā varat arī pasūtīt no planšetdatora vai viedtālruņa. Vienkārši apmeklējiet mūsu veikalu ABOUT YOU, izmantojot savu mobilā interneta pārlūku. Vietnes prezentācija ir optimizēta īpaši mobilajām ierīcēm. Piedāvājam arī iepirkšanās lietotni Apple un Android viedtālruņiem. Lai izmantotu šo lietotni, vienkārši lejupielādējiet to no App Store vai Google Play veikala. Ja jums ir kādi jautājumi, droši zvaniet mums.

Maksāšana

Varat izvēlēties šādas maksāšanas metodes: VISA un Mastercard maksājuma kartes vai PayPal

Saņemsiet rēķinu e-pastā tūlīt pēc pasūtījuma pilnīgas nosūtīšanas.

Pamatā vietnē About YOU nav iespējas uzturēt uzņēmuma klienta kontu.

Protams, pievienotās vērtības nodoklis (PVN) katrā rēķinā tiks parādīts atsevišķi.

Mēs nepiedāvājam beznodokļu pasūtījumus.

Diemžēl šobrīd nepiedāvājam iespēju “Samaksa pa daļām”, tomēr mēs pie tā strādājam; drīz būs jaunumi.

Ja kā maksāšanas metodi esat izvēlējies PayPal vai maksājuma karti, pasūtījums tiks pabeigts tikai pēc veiksmīga apmaksas procesa. Tāpēc šai maksāšanas metodei apstiprinājums tiek parādīts tieši pārlūka logā.

Pēc maksājuma procesa pabeigšanas iegādātās preces tiek rezervētas jums. Pēc preču nosūtīšanas no kredītkartes tiks iekasēta kopējā piegādāto preču summa.

"Ja norēķināties ar maksājuma karti nav iespējams, tam var būt dažādi iemesli. Piemēram, ievades kļūda, nederīga karte, kļūdaina validācija vai tehniska kļūme mūsu vietnē. Kā alternatīvu mēs piedāvājam šādas maksāšanas metodes: PayPal."

Trīsciparu drošības kods ir atrodams kredītkartes aizmugurē.

SEPA (Single Euro Payments Area) ir vienotā eiro maksājumu telpa. Tas ir nosaukums jaunajai vienotajai regulai par iekšējiem valstu un Eiropas maksājumiem. IBAN (International Bank Account Number, Starptautiskais bankas konta numurs) ir skaitlis, kas aizstāj visu nacionālā konta informāciju (Vācijā konta numuru un bankas koda numuru). BIC (Business Identifier Code) ir starptautiski standartizēts bankas kods (salīdzināms ar bankas koda numuru Vācijā), kas skaidri identificē maksājumu pakalpojumu sniedzējus visā pasaulē.

Kuponi

"Ja jums ir kupons, tad tieši maksāšanas procesa laikā varat ievadīt kupona kodu laukā “Kupona kods”. Pēc tam pārlūka logā pasūtījuma rēķina summa tiek nekavējoties samazināta par jūsu kupona vērtību."

Diemžēl kuponus nevar rezervēt vēlākam laikam; tas tehniski nav iespējams. Ja esat aizmirsis izpirkt kuponu, tas, protams, paliks derīgs un to varēs izmantot nākamajā pasūtījumā vietnē ABOUT YOU.

Ja kupona kods nedarbojas, var gadīties, ka:

  1. Kupons jau ir izpirkts un izmantots.
  2. Kupons ir izsniegts konkrētam klienta kontam.
  3. Kupons ir piesaistīts minimālajai un/vai maksimālajai pasūtījuma summai.
  4. Kupons nav piemērojams visiem zīmoliem.
Ja jums ir kādi jautājumi, sazinieties ar mums pa tālruni vai klientuapkalposana@aboutyou.lv ; šādos gadījumos vienmēr ievadiet kupona kodu.

Kuponu vērtību nevar saņemt skaidrā naudā.

Dāvanu kartes

Diemžēl pašlaik dāvanu kartes nav iegādājamas. Drīz jums būs iespēja pasūtīt dāvanu karti mūsu tiešsaistes veikalā.

Dāvanu karti var izpirkt ABOUT YOU tiešsaistes veikalā. Dāvanu kartes ir ierobežotas laikā, un tās nav piesaistītas minimālajai pasūtījuma vērtībai.

Pasūtījuma procesā kā maksāšanas metodi varat ērti pievienot savu dāvanu karti. Vienkārši noklikšķiniet uz “Pievienot karti” sadaļā Maksāšanas metode un attiecīgajā laukā ievadiet 10 ciparu dāvanu kartes kodu. Pēc tam dāvanu kartes vērtība tiks atskaitīta no jūsu pasūtījuma kopsummas.

Ja kartē paliek atlikums, to var vienkārši izpirkt nākamajā pasūtījumā, atkārtoti izvēloties karti kā maksāšanas metodi. Dāvanu karte automātiski tiks saglabāta jūsu klienta kontā. Lūdzu, ņemiet vērā, ka dāvanu kartes iesniegšana ir iespējama tikai tad, ja esat pieteicies kā lietotājs. Ja pasūtīsiet kā viesis, jūsu karte netiks saglabāta, un, ja vēlēsieties iztērēt atlikumu un to izmantot, tā būs jāievada atkārtoti.

Tā nav problēma. Ja pasūtījuma summa pārsniedz dāvanu kartes vērtību, jums automātiski tiks lūgts izvēlēties citu maksāšanas metodi, lai apmaksātu pārējo pasūtījumu.

Lūdzu, ņemiet vērā: lai arī klienta kontam varat pievienot vairākas dāvanu kartes, katrā pasūtījumā varat izmantot tikai vienu dāvanu karti.

Protams, varat mums atgriezt preces, kas jums nepatīk. Ja pasūtījumu esat apmaksājis tikai ar dāvanu karti, kartes atgriešanas summa tiks ieskaitīta atpakaļ, tiklīdz atgriešana būs rezervēta pie mums.

Ja pasūtījuma summa pārsniedz dāvanu kartes summu un esat samaksājis, izmantojot citu maksāšanas metodi, summa tiks atmaksāta, rezervējot atgriešanu vispirms par jūsu papildus izvēlēto maksāšanas metodi. Ņemiet vērā, ka atmaksa par papildus izvēlēto maksāšanas metodi notiek tikai līdz summai, kas sākotnēji tika samaksāta, izmantojot šo metodi. Tātad, ja atlikušās atmaksas summa joprojām pastāv, tā tiks ieskaitīta jūsu dāvanu kartē.

Par dāvanu kartes atlikumu diemžēl nevar saņemt atmaksu. Protams, varat to izmantot, taču jaunam pasūtījumam.

ABOUT YOU neuzņemas atbildību par dāvanu kartes nozaudēšanu, zādzību, sabojāšanu, nesalasāmību vai neatļautu izmantošanu.

Ja rodas šaubas, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Lūdzu, vienmēr sagatavojiet 16 ciparu sērijas numuru (PAN), lai mēs varētu jums ātri palīdzēt. PAN atrodams uz jūsu kartes.

Diemžēl dāvanu kartes pēc tam nevar ieskaitīt pasūtījumā. Dāvanu karšu apmaiņa nav atļauta. Protams, jūs varat izmantot savu dāvanu karti nākamajam pasūtījumam.

Piegāde

Piegādes un preču atgriešanas izmaksas, kā arī iesaiņojuma izmaksas, pārņemam mēs, ABOUT YOU

Uzreiz pieejamās preces parasti tiek piegādātas 3–5 darba dienu laikā.

Pašlaik mūsu preces var piegādāt šādās valstīs: Vācijā, Austrijā, Nīderlandē, Beļģijā, Šveicē, Polijā, Čehijā, Slovākijā, Ungārijā, Rumānijā, Slovēnijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Ja vēlaties saņemt e-pasta ziņojumu par to, ka sākam piegādes uz citām valstīm, lūdzu, abonējiet mūsu biļetenu.

Latvijā sūtām mūsu preces, izmantojot pārvadāšanas partneri OMNIVA.

Lielai preču izvēlei kā piegādes adresi varat izmantot paku izsniegšanas punktu OMNIVA. Tomēr dažas atsevišķas preces nav iekļautas, taču tas ir norādīts.

Protams, pasūtījumu var piegādāt uz citu adresi nekā jūsu norēķinu adrese, piem., jūsu darba vietā vai OMNIVA paku izsniegšanas punktā. Vienkārši atlasiet maksāšanas metodi un zem virsraksta “Piegādes adrese” ievadiet vēlamo piegādes adresi.

"Mums ir svarīgi nodrošināt, lai pasūtītās preces nonāktu pie jums pēc iespējas ātrāk. Ja izņēmuma gadījumā preci nevar piegādāt divu dienu laikā, var gadīties, ka mēs jūsu pasūtījumu sadalām daļējās piegādēs. Šādā gadījumā preces tiek piegādātas atsevišķi, bet mēs garantējam, ka visus pieejamos produktus saņemsiet nekavējoties."

Ja vēlaties pārbaudīt, vai pasūtījums ir veikts pareizi, to varat redzēt pasūtījuma apstiprinājumā, kas nosūtīts e-pastā. Pasūtījumus klientu kontā varat atrast arī sadaļā “Pasūtījumi”. Ja joprojām rodas jautājumi par pasūtījumu, jebkurā laikā varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu pa e-pastu laukā klientuapkalposana@aboutyou.lv; mēs ar prieku palīdzēsim.

Lai pārbaudītu pasūtījuma piegādes statusu, dodieties uz nosūtīšanas apstiprinājumu, kuru saņēmāt e-pastā. Par katru paku, kas jums tiks nosūtīta, saņemsiet nosūtīšanas apstiprinājumu ar saiti uz sūtījuma izsekošanu. Tāpēc vienmēr varat zināt, kur atrodas jūsu sūtījums un cik ilgi tas ceļos.

Mēs lūdzam saprast, ka turpmāka piegādes adreses maiņa vietnē ABOUT YOU nav iespējama. Pasūtījumi tiek apstrādāti nekavējoties, tāpēc mums diemžēl nav iespējams nodrošināt izmaiņas. Ja norādīto piegādes adresi nevar atrast vai jūsu sūtījumu nevar piegādāt, sūtījums tiks atgriezts mums. Kad sūtījums būs mums atgriezts un pārbaudīts, atmaksa tiks veikta tādā veidā, kādu norādījāt pie maksāšanas metodes.

Ja kāda mūsu piegādāta prece ir bojāta vai jebkādā veidā nav atbilstoša, jūs, protams, varat atgriezt preci, norādot atgriešanas iemeslu — atgriešanas veidlapā bez maksas. Tiklīdz prece ir piegādāta un pārbaudīta, atmaksa tiks piešķirta tādā veidā, kādu norādījāt kā maksāšanas metodi.

Atgriešana un atmaksa

Papildus pavadzīmei katram sūtījumam pievienojam arī visus nepieciešamos atgriešanas dokumentus. Lai atgrieztu preci, varat izmantot atgriešanas uzlīmi un atgriešanas kvīti.

Atsevišķos gadījumos pasūtījums var tikt piegādāts vairākās pakās. Lūdzu, pārliecinieties, ka atgriešanas laikā preces, kas norādītas piegādes pavadzīmē, tiek sūtītas tikai vienā pakā. Pretējā gadījumā atdošana un atgriešana var aizņemt vairāk laika. Protams, par vairāku paku atgriešanu nav jāmaksā.

Tas ir vienkārši:

  1. Ievietojiet preci tās oriģinālajā iepakojumā.
  2. Pievienojiet atgriešanas kvīti.
  3. Uzlīmējiet atgriešanas uzlīmi uz slēgtā iepakojuma.
  4. Nogādājiet paku tuvākajā pakomātā.

Ja esam aizmirsuši vai pazaudējuši atgriešanas dokumentus vai atgriešanas uzlīme vairs nav derīga, varat vienkārši lejupielādēt šos dokumentus, izmantojot savu klienta kontu, no vietnes ABOUT YOU, izdrukāt tos un uzlīmēt uz iesaiņojuma:

  1. Piesakieties vietnē www.aboutyou.lv, izmantojot savu e-pasta adresi un paroli.
  2. Augšējā joslā noklikšķiniet uz “Tavs vārds”.
  3. Izvēlieties “Klienta konts”.
  4. Pārskatā izvēlieties pasūtījumu, kuru vēlaties atgriezt, un noklikšķiniet uz “Atgriezt pasūtījumu”.
  5. Tiek atvērts logs. Lūdzu, atlasiet atbilstošās preces un ievadiet atgriešanas iemeslu.
  6. Noklikšķiniet uz “Uz apstiprināšanas lapu”, lai izveidotu, lejupielādētu un izdrukātu atgriešanas kvīti un atgriešanas uzlīmi.

Ja nepieciešama palīdzība vai lejupielāde nav pieejama, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.

Rēķina summa tiks atmaksāta pēc atgriezto preču pārbaudes, izmantojot jūsu izvēlēto maksāšanas metodi. Ja esat izvēlējies maksāšanas metodi “Samaksa preces saņemšanas brīdī”, atmaksai mums ir nepieciešams jūsu bankas konts. To varat ievadīt savā klienta kontā. Lūdzu, pārliecinieties, ka preces tiek nosūtītas tādā pašā stāvoklī, kādā tās saņēmāt. Bojātas preces nevar atgriezt.

Izmantojot Omniva pakomātu preču atgriešanai, jums nebūs jāmaksā. Preci 100 dienu laikā varat atgriezt tuvākajā Omniva pakomātā.

Un tas ir tik vienkārši:

  1. Omniva pakomātā atlasiet “Privāts klients” vai "Nosūtīt iepriekš noformētu sūtījumu''
  2. Ievadiet atgriešanas koda numuru
  3. Pēc tam atlasiet ''Sūtīt paku''
  4. Pēc tam sekojiet norādījumiem no pakomāta.
  5. Visbeidzot, ievietojiet paku pakomātā un aizveriet durvis"

Ja kāda piegādāta prece jebkādā veidā nav derīga, varat mums to nosūtīt ar atgriešanas kvīti, protams, bez maksas, kā arī norādot sūdzības iemeslu. Tiklīdz prece būs saņemta un pārbaudīta, atmaksa tiks veikta tādā veidā, kādu norādījāt kā maksāšanas metodi. Tagad vienkārši pasūtiet preci vēlreiz.

Diemžēl atgrieztas preces tieša apmaiņa nav iespējama. Tiklīdz atgrieztā prece ir nonākusi pie mums un ir pārbaudīta, atmaksa tiks veikta tādā veidā, kādu jūs norādījāt kā maksāšanas metodi. Tagad vienkārši pasūtiet preci vēlreiz.

Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu: klientuapkalposana.aboutyou.lv, lai vienotos par sūtījuma atgriešanu.

Lai veiksmīgi pabeigtu atgriešanas procesu, e-pastā jāietver sekojošā informācija:

  1. Pasūtījuma ID
  2. Vārds uzvārds
  3. Adrese
  4. Kontakttālrunis
  5. Sūtījuma ID

Ja mūsu piegādātā prece ir bojāta, kļūdaina vai kādā citā veidā nav lietojama, varat par to sūdzēties un, protams, bez maksas nosūtīt to atpakaļ mums kopā ar atgriešanas kvīti. Visu informāciju par atgriešanas tēmu var atrast sadaļā “Kā atgriezt preci?”.

Vietnē ABOUT YOU pēc pasūtījuma saņemšanas jums ir 100 dienas laika, lai atgrieztu preces. Sīkāku informāciju par atteikuma tiesībām uzņēmumam ABOUT YOU varat atrast mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumos (PSN).

Izdevumus par preču atgriešanu apmaksā ABOUT YOU.

Atgriežamo preci ir iespējams iesniegt gan paku izsniegšanas punktos, gan OMNIVA pakomātos. Atgriežamajām precēm, ko tieši nosūtījuši mūsu partneri, lūdzu, nosūtiet atpakaļ tieši partnerim ar atbilstošu atgriešanas kvīti.

Jā, e-pastā saņemsiet atgriešanas kvīti no mums pēc atgriežamās preces saņemšanas.

Atmaksa vienmēr tiks veikta tādā veidā, kādu norādījāt kā maksāšanas metodi. Norēķinoties ar kredītkarti, mēs atmaksāsim summu jūsu kredītkartes kontā. Norēķinoties ar PayPal, atmaksu saņemsiet PayPal kontā. Ja maksājat ar skaidru naudu pēc piegādes: pievienojiet savu bankas konta numuru savā klienta kontā, lai mēs varētu pārskaitīt atgriešanas summu.

Tiklīdz prece būs pienākusi un pārbaudīta, atmaksas summa tiks ieskaitīta 14 dienu laikā saskaņā ar maksāšanas metodi, kādu izvēlējāties pasūtot.

Varat vienkārši lejupielādēt un izdrukāt šos dokumentus, izmantojot savu klienta kontu vietnē ABOUT YOU:

  1. Piesakieties vietnē www.aboutyou.lv savā klienta kontā, izmantojot savu e-pasta adresi un paroli.
  2. Augšējā joslā noklikšķiniet uz “Tavs vārds”.
  3. Izvēlieties “Klienta konts”.
  4. Pārskatā izvēlieties pasūtījumu, kuru vēlaties atgriezt, un noklikšķiniet uz “Atgriezt pasūtījumu”.
  5. Tiek atvērts logs. Lūdzu, atlasiet attiecīgo preci un ievadiet atgriešanas iemeslu.
  6. Noklikšķiniet uz “Uz apstiprināšanas lapu”, lai izveidotu, lejupielādētu un izdrukātu atgriešanas kvīti un atgriešanas uzlīmi.

Ja nepieciešama palīdzība vai lejupielāde nav pieejama, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.

Rēķina summa jums tiks atmaksāta pēc atpakaļ nosūtīto preču pārbaudes ar jūsu izmantoto maksāšanas metodi. Ja kā maksāšanas metodi esat izvēlējies “ Apmaksa preces saņemšanas brīdī””, lūdzu, ievadiet bankas datus savā klienta kontā, lai mēs varētu organizēt naudas atmaksu. Lūdzu, pārliecinieties, ka preces mums tiek nosūtītas tādā pašā stāvoklī, kādā tās saņēmāt. hast.

Precīza piegādes adrese, uz kuru jāsūta atgriežamās preces, automātiski tiks iepriekš uzdrukāta uz atgriešanas uzlīmes. Atgriešanas uzlīmi varat noņemt no piegādes pavadzīmes, kas bija iekļauta piegādē. Ja jums vairs nav piegādes pavadzīmes, vienkārši piesakieties klienta kontā vietnē www.aboutyou.lv un izveidojiet atbilstošo atgriešanas kvīti un pasūtījuma atgriešanas uzlīmi. Atgriešanas kvīts ir jāievieto pakā, un atgriešanas uzlīme vienkārši jāuzlīmē pakas ārpusē. Preču atgriešana vai atgriešana bez maksas ir iespējama jebkurā Omniva paku izsniegšanas punktā vai pakomātā.

Mans konts

Lai izveidotu klienta kontu, galvenē vienkārši noklikšķiniet uz saites “Pierakstīties”, pēc tam pieteikšanās sadaļā noklikšķiniet uz saites “Reģistrēties” un aizpildiet reģistrācijas veidlapu. Arī pirmā pasūtījuma laikā klienta kontu var izveidot pavisam ērti. Abos gadījumos jāievada sava e-pasta adrese un slepena parole. Izmantojot šos datus, turpmāk jebkurā laikā varat pieteikties savā klienta kontā, kā arī jums ir iespēja skatīt, pārskatīt un rediģēt savus datus.

Protams, ka dalība ABOUT YOU ir un paliks bezmaksas.

Protams, vietnē ABOUT YOU visa klienta informācija tiek glabāta stingri konfidenciāli un netiek kopīgota ar trešajām personām vai pārdota tām.

Vienkārši noklikšķiniet sākuma lapas galvenē zem sadaļas “Pierakstīties” pie “Vai aizmirsāt paroli?” un ievadiet savu e-pasta adresi, kas saglabāta klienta kontā. Mēs nosūtīsim e-pasta ziņojumu, ar kura palīdzību varēsiet atkārtoti iesniegt savu paroli. Pēc tam jūs to varat mainīt atbilstoši savām vēlmēm.

Ja esat pieteicies savā klienta kontā, varat apskatīt un rediģēt savus adreses datus. Lai mainītu savu e-pasta adresi, tālruņa numuru vai vārdu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.

Varat apliecināt savas tiesības uz datu pārnesamību (GDPR Art. 20) pa mūsu klientu apkalpošanas dienesta e-pastu klientuapkalposana@aboutyou.lv.

Lūdzu, atsūtiet mums e-pastu ar pieprasījumu uz klientuapkalposana@aboutyou.lv, un mēs nekavējoties sāksim jūsu klienta konta dzēšanu. E-pastam nav nepieciešama īpaša forma, tikai jums jābūt unikāli identificējamam, kas nozīmē, ka jebkurā gadījumā rakstiet tikai no reģistrētās e-pasta adreses.

Biļetens

Mūsu biļetens regulāri informē par aktuālajām akcijām mūsu tiešsaistes veikalā, kā arī par pieredzes stāstiem no modes pasaules. Reģistrējoties mūsu bezmaksas biļetenam, saņemsiet ekskluzīvu informāciju par:

  • jaunākajām precēm un tendencēm
  • kuponiem un akcijām
  • IZPĀRDOŠANAS piedāvājumiem

"Ja nevēlaties nokavēt kādu no mūsu pašreizējiem piedāvājumiem, varat reģistrēties mūsu bezmaksas biļetenam. Vienkārši ievadiet savu e-pasta adresi sadaļā “Pasūtīt biļetenu” lapas apakšdaļā. Tieši pēc tam saņemsiet e-pasta ziņojumu, kurā jums tikai jāapstiprina reģistrācija biļetenam."

Pēc reģistrēšanās mūsu biļetenam saņemsiet apstiprinājuma e-pasta ziņojumu ar aktivizācijas saiti. Reģistrācija ir veiksmīga tikai tad, ja esat noklikšķinājis uz šīs saites.

Ja nesaņemat apstiprinājuma e-pasta ziņojumu, iespējams, tas ir tāpēc, ka tas ir novietots jūsu surogātpasta mapē. Šādā gadījumā adrešu grāmatā pievienojiet biletens@aboutyou.lv.

Ja joprojām nesaņemat biļetenu, lūdzu, rakstiet mums atkal, un mēs atradīsim kļūdu.

Mūsu biļetens tiek izdots neregulāri; ikreiz, kad ir jaunumi no modes pasaules vai kad esam sagatavojuši īpašas akcijas, piemēram, izpārdošanu, kuponus, akcijas utt.

Tehniskā informācija

Mēs vienmēr cenšamies nodrošināt izcilu iepirkšanās pieredzi savā tiešsaistes veikalā. Ja joprojām pamanāt kādu tehnisku problēmu vai kaut kas nedarbojas, kā paredzēts, mēs priecātos, ja jūs brīdinātu mūs, lai mēs varētu šo problēmu novērst. Uzrakstiet mums īsu ziņojumu, vēlams, ar ekrānuzņēmumu, uz klientuapkalposana@aboutyou.lv .

Lai varētu izmantot visas mūsu tiešsaistes veikala funkcijas, iesakām vienmēr izmantot jaunāko pārlūka versiju. Lūdzu, pārbaudiet, vai esat ielādējis pašreizējo savas tīmekļa pārlūkprogrammas versiju, vai JavaScript ir aktivizēts un vai sīkfaili ir iespējoti.

ABOUT YOU atbalsta visas tīmekļa pārlūkprogrammas, taču mēs iesakām pārlūku Chrome.

Vietne ir optimizēta izšķirtspējai, sākot no 960 pikseļiem iPad un Windows planšetdatoriem līdz 1280 pikseļiem lieliem monitoriem.

Sīkfaili ir mazi teksta faili, kas parasti tiek ievietoti jūsu datorā no vietnes. Kad vietne tiek atvērta vēlreiz, informācija no sīkfaila tiek automātiski nolasīta un apstrādāta. Mūsu veikalā sīkfaili tiek arī izmantoti, lai saglabātu klienta iepirkumu grozu pirkuma laikā. Tādējādi jums katru reizi nav jāpiesakās ABOUT YOU kontā. Turklāt, izmantojot sīkfailus, varat redzēt, kādas preces pēdējoreiz apskatījāt.

Sīkfailu aktivizēšanas procedūra atšķiras atkarībā no pārlūka:

Google Chrome

Atveriet pārlūka izvēlni un dodieties uz sadaļu “Iestatījumi”. Zem virsraksta “Konfidencialitāte” noklikšķiniet uz pogas “Satura iestatījumi”. Pēc tam sadaļā “Sīkfaili” iespējojiet iestatījumu “Atļaut vietējo datu glabāšanu” (ieteicams). Aizveriet logu un atkārtoti atveriet lapu.

Internet Explorer 9-11

Atveriet pārlūka izvēlni (rīku) un dodieties uz sadaļu “Interneta opcijas”. Noklikšķiniet uz cilnes “Privātums” un pēc tam sadaļā Iestatījumi pārvietojiet slīdni uz leju, lai atļautu visus sīkfailus. Noklikšķiniet uz “Labi”, lai aizvērtu logu “Iestatījumi”, un pēc tam atkārtoti atveriet lapu.

Mozilla Firefox

Atveriet pārlūka izvēlni (poga “Firefox”) un atlasiet “Iestatījumi”. Dodieties uz sadaļu “Privātums”. Iestatiet atlases sarakstu blakus “Firefox izveidos hroniku” uz “Pielāgoti iestatījumi”. Atzīmējiet “Pieņemt sīkfailus”, lai atļautu sīkfailus, un atlasiet “Saglabāt līdz:” un “Atspējot sīkfailus”. Noklikšķiniet uz “Labi”, lai aizvērtu logu “Iestatījumi”, un pēc tam atkārtoti atveriet lapu.

Apple Safari

Atveriet pārlūka (zobrata) izvēlni un atlasiet “Iestatījumi”. Atveriet sadaļu “Konfidencialitāte” un sadaļā “Bloķēt sīkfailus:” atlasiet “Nekad”. Aizveriet logu un atkārtoti atveriet lapu.

JavaScript ir skriptu valoda, ko izmanto, lai novērtētu lietotāju mijiedarbību, modificētu, atkārtoti ielādētu vai ģenerētu vietnes saturu.

Lai varētu ērti iepirkties ABOUT YOU vietnē, jāaktivizē JavaScript, jo tikai tad visas mūsu tiešsaistes veikala funkcijas var izmantot bez kļūdām.

Par Mums

Mēs esam jauns uzņēmums, kas apvieno labākos no atsevišķām jomām. Aizraujoties ar modi, unikālām tehnoloģijām un vienas no pasaules lielākajām mazumtirdzniecības grupām infrastruktūru, esam izveidojuši individualizētu iepirkšanās pieredzi. Pie mums jums ir pieejama mode, kas jūs iedvesmos un piestāvēs, ilgi nemeklējot. Mūsu tehnoloģija palīdz jums atrast tieši to, kas ir piemērots jūsu personībai. Te atradīsiet labākos zīmolus, modernus jaunpienācējus un ilgtspējīgu apģērbu. Viss jūsu personīgajam stilam.

Kontakti

"Varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanu dienestu pa e-pastu klientuapkalposana@aboutyou.lv un telefoniski pa bezmaksas tālruņa numuru 800 0 58 89 (Katru dienu no 09:00 līdz 18:00). Zvanot no ārzemēm, var tikt noteikta maksa. Varat mūs sasniegt arī aktuālajos sociālo mediju kanālos."

Ja mūsu piegādātā prece ir bojāta, kļūdaina vai kādā citā veidā nav lietojama, varat par to sūdzēties un, protams, bez maksas nosūtīt to atpakaļ mums kopā ar atgriešanas kvīti. Visu informāciju par atgriešanas tēmu var atrast sadaļā “Kā atgriezt preci?”.

Mēs esam ļoti priecīgi par jūsu atsauksmēm, kritiku vai atzinību. Nosūtiet mums e-pastu uz klientuapkalposana@aboutyou.lv. Jebkurā gadījumā saņemsiet atbildi no mums.